Nieuwe huisstijl Entrée
Vandaag lanceren we samen met Vereniging Concertvrienden onze nieuwe visuele identiteit. Een identiteit waarmee we onze merken beter laten aansluiten bij onze doelgroepen en het veranderende digitale landschap.
De vernieuwde huisstijl is ontwikkeld in samenwerking met ontwerpbureau LAVA. Samen met hun team zijn we aan de hand van strategische sessies opnieuw de diepte ingegaan wat betreft onze kernwaarden. Wie zijn wij, wie zijn onze Vrienden en Entrée-leden, wat willen we en hoe ziet onze ideale toekomst eruit? We hebben gekeken naar gemeenschappelijke kenmerken en accentverschillen.
Entrée-leden en Vrienden als basis
Onze leden vormen de rode draad. Zij zijn de basis, want zonder hen zouden we niet bestaan. Of het nu gaat om één Vriend, één Entrée-lid of een hele zaal vol: samen beleven we de mooiste momenten, waarbij muziek altijd centraal staat. Dit aspect wilden we nog meer benadrukken, met name in geanimeerde uitingen.
De nieuwe visuele identiteit versterkt de band tussen de verenigingen, terwijl beide merken nog steeds apart gepositioneerd blijven. Daarmee stimuleren we ook de overgang van Entrée-leden naar Concertvrienden als ze 36 worden.
Zoals je ziet hebben we met de nieuwe huisstijl ook een nieuwe website gelanceerd, waarbij we meer de nadruk leggen op visuele content en laten zien wat we als vereniging allemaal doen. Ook in onze andere communicatie-uitingen, zoals nieuwsbrieven, posters en sociale media posts komt de nieuwe huisstijl terug. We nodigen je dan ook met plezier en trots uit om onze vernieuwde visuele identiteit te ontdekken.